Szállítás, fizetés

Fizetési módok

Milyen fizetési módok közöl választhatok?

Jelenleg az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

- online bankkártyás fizetés az OTP SimplePay rendszeren keresztül. Ebben az esetben a webáruházból átirányítunk az OTP SimplePay oldalára, ahol a legmagasabb fokú biztonsági környezetben tudod a megrendelés összegét bankkártyával kifizetni. Társaságunkhoz semmilyen szenzitív adat nem kerül vissza a fizetés során, csak a fizetés sikerességének ténye.

- Banki előreutalás: ebben az esetben a megrendelés értékét saját bankszámládról utalod át hozzánk. Az utaláshoz szükséges adatokról külön emailben értesítünk.

- Utánvét: ebben az esetben a megrendelés értékét a futárnak tudod kifizetni, kizárólag készpénzben, a futár bankkártyát nem tud elfogadni. Bruttó 80.000 Ft felett csak előre utalást vagy online bankkártyás fizetést tudunk elfogadni.

Szállítás

Mennyi idő alatt kapom meg a terméket?

Raktáron lévő termékeinket 6 munkanapon belül szállítjuk ki. Külső raktáron lévő termékeket 3-5 héten belül tudjuk kiszállítani, minden esetben tájékoztatunk a szállítás pontos időpontjáról.
Minden termék adatlapján megtalálod a vállalt szállítási határidőt.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítás egységesen bruttó 1490 Ft. Ingyenes szállítás 99900 Ft felett vállalunk.

Kapok értesítést a szállítás előtt?

Igen, a szállítás előtti napon emailben értesítünk arról, hogy a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak. Kisebb súlyú (nem bútor) termékek esetén a szállítás az ezt követő másnap fog megtörténni, melyről a futárszolgálat fog értesíteni, az általad megadott elérhetőségeken keresni. Nagy bútorok esetén külön keresni fogunk.

Milyen futárszolgálatot várjak?

Kisebb súlyú termékek esetén szállító partnerünk a PannonXP, területtől függően alvállalkozója az Express One. Nagy bútorokat a Futar.hu Logisztikai Kft. vagy saját flottánk szállít ki.

Hogyan történik a bútorok kiszállítása

A bútorokat a bútor szállításra szakosodott alvállalkozónk, vagy saját flottánk szállítja ki. A bútorokat kérésre emelet-ajtóig szállítjuk.

Elállás, visszaküldés

Meddig küldhetem vissza a termékeket, amennyiben nem tetszenek?

A jogszabályoknak megfelelően, az átvételt követő 14 napon belül jelezheted elállási szándékodat az oldalon feltüntetett email címünkön.
A visszaküldés költségeit nem tudjuk átvállalni.

Mi történik, ha sérült terméket kapok?

Amennyiben már a csomag átvézelkor látod, hogy a csomag / doboz kívülről sérült, úgy kérjük, kérd meg a futárt, hogy erről vegyen fel jegyzőkönyvet.
Ha a csomagolás sértetlen, de a dobozban / csomagban lévő termék sérült, úgy kérünk ennek tényét mihamarabb jelezd email címünkre küldött levélben, lehetőség szerint fényképpel együtt. A sérül terméket cserélni fogjuk.

Garancia, jótállás

Garancia, jótállás

A köznyelvben garanciaként használt fogalom szabatos jogi megfelelője a jótállás. A kormányrendeletben meghatározott bútor termékekre a jótállás időtartama a termék árától függően sávos:
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
- 250 000 forint eladási ár felett három év.
A webáruházunkban a jogszabályokban meghatározott (elsősorban bútor) termékekre vállalunk garanciát.

Találd meg gyorsan amit szeretnél!

Kosarad